Anonymizace
Komfortní cesta k anonymizaci údajů a následnému zveřejnění elektronických dokumentů.
Snadná správa účetnictví, rozpočtu i mnoha dalších ekonomických agend.
Elektronizovaný úřad, chytré budovy, integrovaná data i přátelské městské prostředí.
Nástroje pro zabezpečení organizace i naprostý soulad s GDPR, ISO, ZoKB i ISMS.
Systém na míru vaší organizaci díky integraci i propojení se systémy třetích stran.
Monitoring i možnosti motivace a rozvoje lidských zdrojů pevně ve vašich rukách.
Efektivní práce s požadavky a řešení nejen uživatelských potřeb, ale i sdílení informací.
Komplexní řešení správy a řízení dokumentů včetně jejich bezpečného uložení.
Flexibilní rozšíření informačního systému o požadované funkcionality i nástroje.
Komfortní vedení správních agend a řízení nebo příprava pro zasedání rady či zastupitelstva.
Čipové karty, správa klientů a přístupů i vše pro provoz odbavovacích systémů.
Komplexní řešení správy a řízení firemních dokumentů, včetně bezpečného uložení.
Řízení oprávnění a přístupů do jednotlivých částí i celého informačního systému.
Technologie pro příjemnější, jednodušší a bezpečnější život v domácnostech i firmách.
Nástroje pro zabezpečení vaší firmy i naprostý soulad s GDPR, ISO, ZoKB i ISMS.
Práce s požadavky a jednotný kanál pro řešení uživatelských potřeb i sdílení informací.
Cloudové služby postavené na platformě GINIS a zapsané v katalogu cloud computingu.
Bezpečnostní služby pro správné nastavení vašich procesů i informačních systémů.
Přeprodávané cloudové služby Microsoft zapsané v katalogu cloud computingu.
Učit se z minulosti, ctít slušnost i další klíčové hodnoty a rozvíjet nové vize.
Prostor pro rozvoj vašich schopností a talentu ve firmě s budoucností.
Nadcházející odborné konference, workshopy i další zajímavé akce.
Novinky ze světa informačních technologií i kybernetické bezpečnosti.
Jasná pravidla vycházející nejen ze zákonů, ale i základních firemních hodnot.
Program vytvářející síť právně a obchodně nezávislých, certifikovaných partnerů.
Vyhledávání
Co vám přinášíme?
Rozšiřte informační systém o funkcionality, jejichž nabídka je průběžně doplňována o nové nástroje na základě uživatelských požadavků, trendů i aktuální legislativy. Nemusíte tak pořizovat systém nový, stačí GINIS vhodně doplnit o prověřené rozšíření. Metodická podpora i soulad s legislativou jsou samozřejmostí.
Výběr modulů
Komfortní cesta k anonymizaci údajů a následnému zveřejnění elektronických dokumentů.
Prvek sloužící k vyšší úrovni kybernetického zabezpečení s možností napojení na SIEM.
Vlastní kontrola plnění nastavených interních procesů v jednotlivých agendách organizace.
Řízený schvalovací proces předběžné finanční kontroly v elektronické podobě přímo v IS.
Nástroj zajišťující řízený schvalovací proces účetní kontroly v elektronické podobě.
Bezobslužná centralizovaná konverze dokumentů do formátů vhodných k dlouhodobému uložení.
Soulad s legislativou bez pořízení drahého modulu nebo čipových karet s omezenými možnostmi.
Nástroj pro řešení životních situací občana pomocí el. formulářů s kontrolou správnosti.
Nástroj, který se učí z předešlého chování uživatele, a tím zefektivňuje rutinní práci v systému.
Zabezpečení replikace dat z více databází systému s možností sdílení a distribuce údajů.
Podepisování a časové razítkování elektronických dokumentů s možností hromadné kontroly.
Sada nástrojů pro maximální možnou podporu v rámci řešení ochrany osobních údajů.
Sken dokumentů i periodická kontrola dokumentů a zpracování při nalezení příslušného typu.
Zvýšení autenticity dokumentů a průkaznost jejich pravosti v souladu s legislativou.
Důvěryhodné uložení a správa všech digitálních dokumentů ze systému GINIS, ale i jiných.
Automatické vytěžení údajů z doručeného dokumentu PDF do formuláře v modulu GINIS.
Zajištění automatického provádění rutinních procesů s vysokou mírou modifikovatelnosti.
Snadná, důsledná a efektivní realizace zveřejňování vybraných úředních dokumentů občanům.
Nástroj vhodný pro komplexní pokrytí přípravy voleb nejrůznějších typů a velikostí.
Nástroj pro naprostý pořádek ve mzdové a personální agendě příspěvkových organizací.
Možnost tisku jednotlivých částí i celé knihy s evidencí hrobů, zesnulých a dalších údajů.
Propojení evidence ve formě podrobných majetkových karet s účetnictvím organizace.
Vaší poptávku zpracujeme do několika dnů a následně Vám ji zašleme na Váš e-mail.
Omlouváme se, nějaký technický problém. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím emailu, nebo telefoního kontaktu.
Vaší poptávku prosím dočasně posílejte na e-mail info@gordic.cz