Základní nastavení a správa systému | GORDIC
Administrace základní
Charakteristika produktu
Nastavení a průběžná aktualizace celého systému i jednotlivých subsystémů dle uživatele.
Jak již samotný název napovídá, jedná se o základní administraci systému. Kromě toho zajišťuje i průběžnou aktualizaci a administraci jednotlivých subsystémů na základě požadavků a přání uživatele. Evidována jsou data z několika základních oblastí. Ta jsou následně v rámci jednotlivých administračních úkonů ukládána. Výhodou je i systém varování před chybnou manipulací s daty správy systému.
Stáhněte si
Výhody a přínosy
- Automatické kontroly správnosti realizovaných změn a systém varování před chybnou manipulací
- Provázanost s dalšími zdroji dat jako například ISZR, ČNB, MFČR atd.
- Integrace s IDM či ActiveDirectory, grafická vodítka součástí správy systému
- Možnost rozložení správy na více administrátorů podle kategorie a odbornosti
- Dohledatelnost jednotlivých změn v administraci i prokazatelnost jejich provedení
Zaujal vás produkt
Administrace základní
?
Zašlete nám nezávaznou poptávku a my se vám ozveme.