Backoffice kartového centra | GORDIC
Eiger
Charakteristika produktu
Správa, vydávání karet i backoffice kartového centra včetně manažerských operací.
Eiger dovede zajistit široké spektrum úloh kartového centra (od vydání karty, změny údajů a stavů přes management zákazů až po zrušení a expiraci karty) a stává se tak vhodným pomocníkem pro organizace veřejné správy, banky i komerční subjekty. Flexibilní objektově orientovaná architektura, umožňuje hardwarovou nezávislost i bezkonkurenční modularitu a pružnost ve fázi zavádění. Je snadno rozšiřitelná s minimálními nároky na správu systému.
Stáhněte si
Výhody a přínosy
- Vysoká úroveň bezpečnosti a spolehlivosti, využitelnost i pro velké počty karet a transakcí
- Možnost vzdálené práce v systému přes internet v uživatelsky příjemném prostředí
- Řada automaticky vykonávaných operací, certifikováno pro standardy FISA, MCI, JCB, Diners
- Podpora nejrozšířenější HW platformy, operačních systémů i databázových zdrojů
- Možnost implementovat i pod jinými aplikačními servery než Apache (WebLogic, JBoss, …)
- Možnost snadné integrace do stávajícího prostředí bez nutnosti rozsáhlých změn