Nastavení, správa a diagnostika událostního systému pro GINIS | GORDIC
Administrace událostí
Charakteristika produktu
Nástroj zajišťující konfiguraci a správu událostního systému určený pro administrátory.
Administrace událostí umožňuje provádět komplexní nastavení, správu a diagnostiku událostního systému tak, aby následné automatizované zpracování prováděné jádrem systému GINIS co nejlépe vyhovovalo potřebám každé organizace. S pomocí tohoto nástroje lze ovlivnit klíčové procesy systému, proto je určen především znalým uživatelům a zkušeným administrátorům.
Stáhněte si
Výhody a přínosy
- Nastavení automatizovaného provádění rutinních nebo často opakovaných činností
- Přehledná správa adresných avíz o důležitých událostech v rámci systému
- Možnost odložení zpracování náročných úloh do doby nízkého vytížení systému
- Plně administrovatelný systém, rozsáhlé portfolio kategorizovaných událostí a obslužných akcí
- Účinný a snadný dohled nad veškerými klíčovými provozními parametry systému
- Podpora integrace s externím SIEM řešením, automatizovaná aktualizace údajů z registrů
Zaujal vás produkt
Administrace událostí
?
Zašlete nám nezávaznou poptávku a my se vám ozveme.