Charakteristika produktu

Nástroj zajišťující konfiguraci a správu událostního systému určený pro administrátory.

Administrace událostí umožňuje provádět komplexní nastavení, správu a diagnostiku událostního systému tak, aby následné automatizované zpracování prováděné jádrem systému GINIS co nejlépe vyhovovalo potřebám každé organizace. S pomocí tohoto nástroje lze ovlivnit klíčové procesy systému, proto je určen především znalým uživatelům a zkušeným administrátorům.

Mám zájem o produkt

Výhody a přínosy

  • Nastavení automatizovaného provádění rutinních nebo často opakovaných činností
  • Přehledná správa adresných avíz o důležitých událostech v rámci systému
  • Možnost odložení zpracování náročných úloh do doby nízkého vytížení systému
  • Plně administrovatelný systém, rozsáhlé portfolio kategorizovaných událostí a obslužných akcí
  • Účinný a snadný dohled nad veškerými klíčovými provozními parametry systému
  • Podpora integrace s externím SIEM řešením, automatizovaná aktualizace údajů z registrů

Zaujal vás produkt
Administrace událostí ?

Zašlete nám nezávaznou poptávku a my se vám ozveme.

Mám zájem