Portál občana: aplikace pro města, obce a další úřady

Datum webináře

20. 3. 2025

Čas webináře

13:00 - 13:45

Místo

Online

Informace

Musí mít náš úřad Portál občana? K čemu vlastně slouží? Jak lze moderním způsobem řešit platby místních poplatků, elektronická podání či různé životní situace? Webinář vám odpoví na celou řadu otázek, které jsou spojené s digitalizací veřejné správy. Je určen pro všechny, kteří se potřebují během krátké doby zorientovat v tématu, které rezonuje naší společností a rozhodně jej úřady řešit musí. Budeme se snažit vám poskytnout také legislativní přehled týkající se eGovernmenu.

Co vás čeká?

  • 30 min prezentace + 15 min dotazy
  • Kdo vás provede?

    Vít Kasal

    Vit_Kasal@gordic.cz

    Z obchodně právní sekce dohlíží na to, aby vše fungovalo hladce a zákazníci byli vždy spokojeni. Specializuje se na digitalizaci veřejné správy a budování eGovernmentu. Vede projekty jako například Portál občana nebo Spisová služba pro školy.

    A co počítač?

    Webinář bude probíhat online prostřednictvím MS Teams. Prezentující bude mít připravenou prezentaci, kterou s vámi nasdílí. Odkaz do vysílání vám zašleme několik dní předem. V případě potřeby budeme připraveni pomoci s připojením.

    Cena za
    osobu

    zdarma

    Potřebujete poradit?

    Tereza Křížová

    +420 775 553 034

    tereza_krizova@gordic.cz