Zkvalitnění zákaznické podpory pro příspěvkové organizace na území hlavního města Prahy
Zkvalitnění zákaznické podpory pro příspěvkové organizace na území hlavního města Prahy
V rámci zvyšování kapacit určených pro podporu příspěvkových organizací zřizovaných HMP a městskými částmi jsme do systému poskytovaných servisních služeb nově zařadili i ty nejzkušenější – autory a odborné garanty programového vybavení GINIS G0 SQL a s ním souvisejících metodik.
Podpora vybraných PO má tedy nyní dvouúrovňový charakter: odborný garant a supervize v podobě pracovníků pražské centrály společnosti Gordic. Kontakty na příslušné odborné garanty budou uvedeny na firemních dokumentech, včetně daňových dokladů. Upozorňujeme, že na dokladu se rovněž mění číslo účtu společnosti Gordic.
Rozšíření kapacit servisních týmů je jedním z dalších kroků v reorganizaci poskytování služeb našim pražským zákazníkům. Nedávno jsme vás informovali o přesunu pražské centrály Gordicu do moderních a ekologicky šetrných prostor na ulici Hvězdova v Praze 4, která přináší lepší pracovní podmínky pro naši práci i komfortnější prostředí například pro zákaznická školení. O dalších možnostech prohloubení spolupráce s výraznými benefity pro příspěvkovou oblast HMP jednáme s Operátorem ICT.