GORDIC získal prestižní ocenění Czech Business Superbrands 2019

2 min čtení

24. 9. 2019

Odborná porota Business Brand Council Česká republika ocenila značku GORDIC cenou Czech Business Superbrands 2019, jež vyjadřuje obdiv a skládá poctu výsledkům v oblasti budování úspěšné značky.

Zleva: Ing. Marek Řezáč, ředitel pro strategický rozvoj GORDIC, Mgr. Roman Sovják, Country Brand Director Czech Superbrands, Ing. Michal Řezáč, ředitel pro strategické technologie a vývoj GORDIC

Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem vynikajícího postavení značky na lokálním trhu.

Pečeť získají značky s výjimečnou pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je titul Superbrands vníman jako ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje hrstku nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

Udělení značky Superbrands daného roku předchází několikakolové výběrové řízení. Do programu se jednotlivé značky nemůžou přihlásit, ani jej jakkoliv ovlivnit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví.

Slavnostní vyhlášení nejúspěšnějších obchodních a spotřebitelských značek v České republice za rok 2019 proběhlo 18. září v budově Národního muzea. GORDIC se získaným oceněním zapsal mezi držitele významného ocenění, jakými jsou z minulých let například British Arways, Microsoft, Martini nebo The New York Times.

Zleva Bc. Lucie Sedláčková, ředitelka marketingového odboru, Ing. Marek Řezáč, ředitel pro strategický rozvoj