Specialista/ka recepce a administrativy

Praha

Plný pracovní úvazek

Čemu se budete věnovat?

Hledáme nového klíčového člena našeho týmu, který bude mít na starost bezproblémový chod kanceláře a recepce.

Jste organizovaný/á, pečlivý/á a máte smysl pro pořádek? Baví vás administrativa a orientujete se v účetních dokumentech? Pak hledáme právě vás!

  • administrativní podpora společnosti a zajištění plynulého chodu kanceláře
  • spolupráce na zpracování faktur a účetních dokumentů
  • zajištění chodu recepce a vítání návštěv
  • spolupráce s interními týmy na administrativních úkolech

Co od nás dostanete?

Společnost Gordic od roku 1993 vytváří prostor a nástroje pro srozumitelnou komunikaci lidí a organizací. Patří k předním českým tvůrcům a dodavatelům informačních systémů s komplexní uživatelskou podporou.

V Gordic najdete nejen profesionální růst a možnosti seberealizace, ale také přátelskou a podporující atmosféru.
Jsme sice velká společnost, ale na každého člověka se díváme jako na jednotlivce a podle toho k němu přistupujeme. Dáme vám prostor pro vaši práci, ale chceme vidět výsledky, na kterých se domluvíme.

  • zázemí prosperující stabilní české firmy
  • 5 týdnů dovolené
  • podpora vzdělávání, odborné konference a školení
  • moderní a příjemné pracovní prostředí
  • motivační systém odměn, který vás posune dál

Co je pro nás důležité?

  • příjemné a profesionální vystupování
  • samostatnost a organizační schopnosti
  • základní znalost práce s počítačem a kancelářskými aplikacemi
  • pečlivost a smysl pro detail
  • orientace v účetních dokumentech
  • zkušenost se zpracováním faktur a dodacích listů výhodou

Pracovat pro Gordic znamená pracovat pro dobře zavedenou a uznávanou společnost na českém trhu, která poskytuje stabilní zázemí a perspektivu do budoucna.

Kontaktujte nás

Petra Vodičková

Personální oddělení

+420 567 571 442

kariera@gordic.cz

Vaše osobní údaje budou zpracovávány výhradně v souladu s Politikou ochrany soukromí společnosti GORDIC spol. s r.o.