Konzultant účetnictví

Praha

Plný pracovní úvazek

Čemu se budete věnovat?

  • správě systému – zajištění, aby ekonomický systém fungoval bez problémů, nastavování přístupů pro uživatele, pravidelné aktualizace a zajištění, že vše odpovídá aktuálním právním předpisům
  • podpoře uživatelů – poskytování odborných konzultací, školení a řešení problémů pro příspěvkové organizace
  • procesním inovacím – zlepšování účetních procesů a hledání efektivnějších a kvalitnějších řešení
  • legislativním změnám – sledování nových legislativních změn a pomoc při adaptaci systému na nové požadavky
  • komunikaci s dodavateli – spolupráce s vývojovým týmem na vývoji, implementaci a podpoře legislativních a systémových změn
  • monitoringu a reportingu – kontrola správnosti dat a příprava reportů, které pomohou organizacím lépe se rozhodovat

Co od nás dostanete?

  • smysluplnou práci, která má přímý dopad na fungování příspěvkových organizací v Praze
  • zázemí prosperující stabilní české firmy
  • podporu při implementaci vašich nápadů a řešení
  • home office jako běžnou součást firemního života
  • 5 týdnů dovolené
  • podporu vzdělávání, odborné konference a školení
  • moderní a příjemné pracovní prostředí
  • mladý dynamický tým plný přátelských kolegů
  • možnost digitální komunikace prostřednictvím MS Office 365
  • motivační systém odměn, který vás posune dál

PROČ ZAČÍT PRÁVĚ VE SPOLEČNOSTI GORDIC?

  • naší vizí je bezpečná a propojená společnost
  • jsme jednou z největších českých softwarových firem
  • působíme přes 30 let na trhu IT
  • jsme leader digitalizace a evangelista kybernetické bezpečnosti
  • získali jsme významná celostátní i krajská ocenění (Forbes, SuperBrands, Bisnode, eGovernment)
  • patříme mezi nejlepší zaměstnavatele a společensky odpovědné firmy kraje Vysočina
  • náš software využívá více než 6000 organizací
  • základem je pro nás slušnost, loajalita a optimismus
  • máme rádi svoji práci

Co je pro nás důležité?

  • znalost účetnictví
  • základní IT povědomí
  • bezúhonnost, slušnost a ochota učit se novým věcem
  • schopnost spolupráce v týmu, ale i samostatného řešení úkolů
  • pečlivost, zodpovědnost a orientace na detail
  • komunikativnost a schopnost srozumitelně předat informace uživatelům na všech úrovních
  • analytické myšlení
  • znalost ekonomického systému GINIS, přehled o účetnictví příspěvkových organizací a související legislativě výhodou

Kontaktujte nás

Petra Vodičková

Personální oddělení

+420 567 571 442

kariera@gordic.cz

Vaše osobní údaje budou zpracovávány výhradně v souladu s Politikou ochrany soukromí společnosti GORDIC spol. s r.o.