Práce u špičky v oboru digitalizace státní správy | GORDIC
Ředitel/ka odboru obchodu
Čemu se budete věnovat?
- vedení týmu obchodníků
- komunikaci s dalšími vedoucími
- rozvoji a růstu týmu
- podílení se na strategickém plánování
- provádění půlročního benchmarkingu
Co od nás dostanete?
Společnost Gordic od roku 1993 vytváří prostor a nástroje pro srozumitelnou komunikaci lidí a organizací. Patří k předním českým tvůrcům a dodavatelům informačních systémů s komplexní uživatelskou podporou. V Gordic najdete nejen profesionální růst a možnosti seberealizace, ale také přátelskou a podporující atmosféru.Jsme sice velká společnost, ale na každého člověka se díváme jako na jednotlivce a podle toho k němu přistupujeme.
Dáme vám prostor pro vaši práci, ale chceme vidět výsledky, na kterých se domluvíme.
Pracovat pro Gordic znamená pracovat pro dobře zavedenou a uznávanou společnost na českém trhu, která poskytuje stabilní zázemí a perspektivu do budoucna.
Co je pro nás důležité?
- předchozí zkušenosti s vedením týmu
- znalost softwaru
- schopnost pracovat se CRM systémem
- ŘP sk. B
Kontaktujte nás

Petra Vodičková
Personální oddělení